Loading...

Maak het verschil op de beurs met virtual reality

Sekisui virtual reality beurs startscherm

Uitdaging

Tijdens een beurs of evenement is het doel om de aandacht te trekken van de bezoekers. Je zet alles op alles om jouw boodschap over te brengen. Maar hoe laat je deze bezoekers kennis maken met jouw producten op een innovatieve manier? Dat was de vraag van Sekisui S-Lec, een toonaangevende mondiale onderneming op het gebied van glasfolie technologie voor de auto- en bouwindustrie.

Oplossing

Wij ontwikkelden een virtual reality omgeving voor de vakbeurs Glasstec 2018. De bezoekers van de beurs werden meegenomen in een virtuele tour waarin zij midden in de visie van Sekisui S-Lec belandden. Van glasfolie op auto’s tot in een futuristische stad, je kon de producten niet alleen maar zien, maar ook echt beleven.

Sekisui virtual reality beurs interieur
Sekisui virtual reality beurs interieur

Klantbeleving

‘Door de nauwe samenwerking met XR Group zijn de producten tot leven gebracht, waarbij we positieve feedback hebben ontvangen vanuit onze klanten. Door het gebruik van vier standalone VR headsets waren we flexibel bij het inzetten van de virtual reality omgeving op de beursstand. Hierbij kon de ervaring op verschillende plekken getoond worden. We zijn tevreden met het eindresultaat en gaan deze tool vaker inzetten in de toekomst.'